Alle gatene som var regulert i Reguleringsplan 1905, 81 til sammen, fikk navn i 1905. 19 av dem ble imidlertid aldri bygd.1) Disse var (tallet i parentes etter gatenavnet er kartreferanse og henviser også til gatens nummer i reguleringskommisjonens forslag):

Reguleringsplan 1905 med gater som ikke ble bygd.
Aarstadveien (9) – mellom Årstadfjellet og ytre grense for
Byggebeltet.
Asser Salvesens gade (10) – mellom
Christen Mølbachs gate og ytre grense for byggebeltet. Asser Salvesen var en sjømann som havnet i fransk krigsfangenskap under napoleonskrigene og som etter mange strabaser vendte tilbake til Egersund i 1818, utdannet som styrmann.
2)
Lindøgaden (11) – mellom sjøen og bygrensa, rett øst for
Dampskipskaien. Reguleringskommisjonens forslag var
Gibraltargaden.
Varberggaden (12) – mellom sjøen og bygrensa, øst for 11. Reguleringskommisjonens forslag var Trappegaden.
-
Værftsbakken (14) – mellom
Strandgaten og ytre grense for byggebeltet, øst for 13.
Erik Hadlands gade (14b) – mellom
Strandgaten og
Ludvig Feylings gate, øst for 14, mellom Strandgaten 31 og 33. Oppkalt etter krigsveteranen fra Napoleonskrigene 1807-1814, skipper Erik Eriksen Hadland. Han gjorde i fem år tjeneste på kanonbåtene.
3)
-
Grubegaden (46) – mellom Christen Mølbachs gade og
Lerviksbakken.
-
Heskestadgaden (65) – mellom
Nyeveien og
Gamleveien. Reguleringskommisjonens forslag var
Brattebakken.
-
Sygehusgaden (71) – mellom Gamleveien og
Sykehuset.
Kragefjeldgaden (73) – mellom Gamleveien og Høgevoldsveien.
Humlestadbakken (75) – mellom jernbanen (nord for Gruset) og Kråkefjellet.
Arbeidergaden (76) – mellom jernbanen (på
Hafsøystronne) og Kråkefjellet.
Nordre gade (77) – mellom jernbanen og Arbeidergaden, nord for 75.
Nordre Hafsøgaden (79) – mellom Arbeidergaden og ytre grense for byggebeltet, sør for
Hafsøy.
Søndre Hafsøygaden – (80) – mellom Arbeidergaden og ytre grense for byggebeltet, nord for
Hafsøy.
De fleste av disse regulerte gatene var ikke lenger aktuelle ved navnerevisjonen i 1935.